Největší maďarský časák o reklamě – Kreatív – zrovna zveřejnil žebříček reklamy za rok 2009. Je to něco jako reklamní Oskaři a hrozně se tu na to věří. Žebříček se počítá ze všech cen, co kdo za rok obdržel. No a nás hrozně potěšilo, že Vodafone se stal 2. nejkreativnější firmou v zemi. Je to docela skok – před rokem jsme byli až sedmí. Jestli se chcete trochu pocvičit v maďarštině, tak tady je tabulka a link na celý článek.

Pro začínající hungaristy: to sexy slovo „ügyfelek“ v záhlaví tabulky znamená „klienti“.

No, jsme rádi. Reklamy se líběj, ukazatele značky letěj nahoru a prodeje jsou taky fajn – jsme jediný operátor v Maďarsku, kterému přibývají zákazníci. Není to špatný, mohlo by bejt i hůř.

2 komentářů

  1. No mohla jsem být taky zákazník, ale bohužel jsem narazila na pobočce na obsluhu :-( , která mi nebyla schopná zprostředkovat co jsem chtěla – maďarské číslo a dobíjecí kupón. Tak jsem skončila u T-Mobilu, kde nebyl problém s tarifem pro cizinku, žijící v Maďarsku. Nevím, zda je to problém Vodafonu jako takového, že to nejde anebo pracovnic oné pobočky. Myslím, že jsem nebyla jediná, kdo se tam mohl dané služby dožadovat už jen proto, že v dané oblasti se vyskytuje větší množství cizinců z blízkých okolních států, kteří zde žijí.

Přidat komentář

Váš komentář
Jméno