Ve středu jdu zase dělat popravčího do Reklamní katovny, kterou dělají borci z Médiáře – Ondřej Aust a Marek Prchal. A těším se, protože Médiář žeru.
Takhle vypadá pozvánka na Katovnu.
Celkově teď musím říct, že ta práce, matka pokroku, mi dělá radost. Minulý čtvrtek jsme dostali 9 nominací na Zlatou pecku. Oni teda píšou 8, ale když to spočítáte, tak 9 ze 14 nominovaných spotů je našich. Nebudu vám lhát, těší mě to. Zvlášť když je letos šéfem poroty Michal Horáček, pro mě absolutní vítěz životního desetiboje a chlap, kterému závidím. Což jinak neříkám o nikom.
Dneska mi volali z Marketing & Media, že jsme s našimi kreativci Ondrou Hüblem a Jaro Pružincem vyhráli anketu o reklamní tým roku. Jsem hrdej, že s touhle dvojkou můžu dělat. Oni dělali i starýho Oskara před deseti lety, takže asi chápete, že jsou opravdová extratřída.
Před dvěma týdny jsme skončili druzí – za Škodou Auto – v průzkumu o klienta snů. Hlasovali přitom sami zástupci agentur, takže to sakra potěší. Větší uznání asi zlotřilý klient od kreativců dostat nemůže.
Daří se nám i na webu – naše nové firemní stránky vyhrály v listopadu soutěž Web Top 100 v kategorii telekomunikace a náš facebookový účet byl zase vyhodnocen jako nejrychlejší a celkově nejkvalitnější v péči o zákazníky v testu Brand Embassy.
Takhle to vidí Brand Embassy. Mohli jsme dopadnout hůř!
No ale hlavně mě těší úspěch našich spotů na Youtube. Letos jsme zatím přidali na náš kanál 30 videí (jsou v tom i reportáže z natáčení a tak). Tahle třicítka do dnešního dne (10. 12.) nakroutila 22 152 296 zhlédnutí, což znamená, že běžely 36,9 roku v kuse. A to si to národ pouští dobrovolně! 8 z těch spotů jsou milionáři – nejlepší jsou furt Ta-ble-ty, ale Pojď mi hop se Zadarem mohutně dotahuje. Poslední film, který jsme přidali před 4 dny, má už teď 500 lajků a 20 dislajků, což je poměr, který mě naplňuje nezaslouženou hrdostí.
Když se to vezme kolem a kolem, končím asi nejlepší rok, co jsem kdy v práci zažil. Když si vzpomenu, s jakými nervy a výčitkami jsem v roce 2010 přecházel z Vodáče do T-Mobilu, jak jsem pochyboval, jestli je to moudré… A vida, asi to bylo nejlepší profesní rozhodnutí, co jsem kdy udělal. Vodafone jsem měl strašně rád – od ČILICHILI po reklamy s falešnými soby – ale T-Mobile mi nakonec dal ještě víc. I když jsem to od něj nečekal. Respekt.
Bože, vidím, že mám v práci víc štěstí než rozumu. Nezasloužím si to, ale nech mi to ještě chvíli, protože já tu svou práci prostě miluju! Vím, že je to blbý, ale tak nějak jsem to sem musel napsat.