Na četné žádosti sem přidávám ukázku Qtelí reklamy, která se mi líbí.
Tuhle reklamu natočil Qtel v roce 2011, takže jsem ji logicky nedělal já. Ale líbí se mi a vyjadřuje myslím dobře kvalitu či nekvalitu produkce, která tu existuje. Je to myslím velmi profesionální.
Pro ty, co se snad budou divit – klidně bych takové reklamy točil taky. Já mám rád střídání stylů a v zahraničí si můžu vážnějších věcí užít víc než doma. Ale i doma jsem dělal podobné věci, třeba fotbalové.
Přesně tento styl reklam se mi líbí a mrzí mě, že se s nimi v Česku příliš nesetkáváme.
A tahle se zase líbí mně: http://youtu.be/SDqoDcOBb0M
Nejsem žádný reklamní expert, ale řekl bych je natočena v podobném duchu jako ta od Qtelu. Co na ní říkáte?
Ano, presne, a taky bylo Uhli hodne popularni. Mne se urcite libi.
No, nechci býti špatným prorokem, ale podle mě se do dvou let vrátíte do Čech, nebo aspoň do Evropy. Vy jste takový pozitivní člověk, ale je znát, že ten kulturní šok i Vás nutí vyjadřovat se stylem „je to dobré… je to velmi profesionální“… Navíc ty tlačenky z královské rodiny, a to, že v T-mobilu jste byl někdo, tam si budete muset pozici vydobývat v asi dost složitých podmínkách. No, nicméně Vám to rozhodně nepřeju, ale být Vámi, ani bych to nevnímal jako prohru /nevydržet tam třeba čtyři roky/.
Dobrý den, na všem, co říkáte, něco je. Jsou to velmi dobré postřehy. Ale zároveň musím říct, že všechny tyhle věci – kulturní šok, ztráta pohodlné pozice v TMCZ – všechny tyhle věci jsem započítal už předem. Z tohoto hlediska je to tu dokonce trošku lepší, než jsem to čekal. A je to součástí takového většího kalkulu, který se po letech buď ukáže jako moudrý, nebo ne. Sám jsem zvědavej, jak dlouho to vydržím. Zatím říkám, že kdybych mohl vrátit čas, tak bych do Kataru šel znovu. Jestli to budou dva roky, OK, to je celkem standard, jestli 4, velmi dobrý. Co bude dál, to se uvidí… Ale být chvilku v jiné části světa, to je vždycky obohacující. I když jednou zase budu sedět v zamračené Praze (ovšem plné vtipných lidí), stejně už vždycky uvidím věci jinak. A navíc ze mě hned spadla taková ta duchna, kterou si my doma vytváříme – najednou mě vůbec nezajímá, co Miloš a co Václav, a to je samo o sobě docela hodnota.
Jestli to chapu dobre, tak Qtel uz neni Qtel, ale Ooredoo? To byla ta hlavni profesionalni challenge? Rebranding Qtelu?
No, to ani ne. To si začali sami už chvilku před mým příchodem, jméno vybral přímo emír, první kampaň dodala grupa, já jsem to musel vzít jako adoptované dítě… Na to jsem docela zvyklý. Ale už jsem si to dítě stihnul oblíbit, naštěstí!