Vím, že je to tu samá reklama, ale tentokrát jsem ještě nemohl odolat. Slibuju, že nějaké ty zprávy osobního karakteru se též brzo dostaví. Zatím bych sem chtěl hodit tento laciný útok na nejnižší pudy, který přijde do televize zítra a poběží jen 14 dní. Pokračujeme v duchu našich nejlepších dádádá tradic a přinášíme halekačku Daddy Cool. Bude samozřejmě pořádně kontroverzní polarizující, takže bude mít tolik nepřátel jako přátel, ale bude docela trčet, což je u dvoutýdenní kampaně potřeba. Dobře tam chraptí Michal Šeps, kterého znáte ze SuperStar, a parádně se kroutí pečlivě vybrané bohyně, které byste taky rádi znali, že, vy hampejzníci?

Bejt na síti je teď cool

A když už jsme u té reklamy, tak tady mám jeden bonus z našich Bolkovin. Tenhle spotík pouštíme v kinech jako prosbičku, aby si lidi vypli mobily. A je to možná můj vůbec nejoblíbenější z celé bolkovské série.

T-Mobile Rodina: Bonus z kina

9 komentářů

  1. Findalfe, já uznávám, že je to laciný útok na ty nejnižší pudy… Ale takhle to holt někdy v reklamě funguje. Potřebovali jsme něco, co vzbudí maximální pozornost za pouhých 10 dní… A to tohle plní… Je jasné, že to hodně polarizuje – hodně lidem se to bude hodně líbit, a hodně lidem naopak. To je vidět i na Youtube…

  2. Takhle to holt v reklame funguje na Balkane. Rekl bych, ze s touto – vzdanlive nesourodou, presto souvisejici – dvojici spotu dosahuje ceska bulvarizovana reklama noveho dna :-) Dalsi zaplava samoucelnych cameo tvari bez pridane hodnoty v duchu „podivej, kdo je v televizi“. Pane Jarosi, pokud za kontroverzni oznacujete spoty budici pozornost gaucove generace, mozna by stalo za to priste natocit Veru Bilou pri okusovani nehtu. Srovnejte si Sepse nebo Norrise napriklad se spotem Amica Chips s Rocco Siffredim. Ano, je to exploatace, ale aspon clovek nema pocit, ze se ocitl v cizim poklopci.

  3. Drahý Invektore, co naděláte, mluvíte tu prostě s podlidmi, kteří se na nic lepšího – neřkuli na něco na vaší úrovni – nikdy nezmůžou… Ale zkusím tu hodit pár bodů. 1. Co víte o balkánské reklamě? Já mám – zřejmě na rozdíl od vás – na Balkáně půlku rodiny, strávil jsem tam celé roky a dokonce jsem i reklamu pro Balkán dělal. Mohu vás ujistit, že balkánská reklama je na podstatně nižší úrovni než česká – stejně jako např. rakouská či nizozemská reklama zas tu českou převyšuje. Kvalitativní stupnice Východ-Západ tu funguje úplně stejně jako např. v žurnalistice, veřejné správě nebo třeba údržbě silnic. Házet ale českou reklamu šmahem na Balkán je laciné přehánění a ubohá řečnická figura, kterou z duše nesnáším a která mi vždycky poví více o řečníkovi než o předmětu. 2. Ten Rocco jako příklad – tady mi nezbývá než pokrčit rameny a říct, že vnímání reklamy je asi hodně subjektivní. :-) 3. Pokud dokážete stabilně odvádět lepší práci než kdokoli v ČR a dokážete změnit úroveň českých kreativců, procesy a externí vlivy – tedy pokud dokážete více než jen kecat, rádi vám nabídneme práci a zaplatíme podle výsledku. Dle vašeho textu soudím, že vše, co děláte, je minimálně na evropské úrovni. Zašlete vzorky, rád posoudím.

  4. Děkuji za reakci, byť v klasické formě ad hominem.
    1. Ano, je to fráze, ušetřila čas – tedy jenom mně.
    2. Rocco je kampaň podobně oblbená a pokleslá, jako ta Šepsova, ale její kontroverze se točí kolem stydkých pysků, vaše obávám se jen v obsazení nepopulární telebrity. Ještě jeden fenomén mě na šepsově spotu zaujal, je to nejspíš zappovský piedestal neautentičnosti – falešný sell-out rastaman z Náchodska notuje úryvek německého pseudofunku, zavěšen v jakémsi showroomovém holoprostoru :-) re-kla-ma-je zlatej-důl!
    3. Děkuji, ale děsilo by mě riziko v takovém řízení uspět :o)

    • Aha, takže jen prázdné cancy. S tím se setkávám tolikrát denně, že je mi teď líto, že jsem tomu věnoval tolik času. Myslel jsem, že byste mohl být zajímavý. Neprožívejte to tolik a mějte se krásně.

    • Musím říct, že tuhle verzi si natočil pro sebe náš rejža Jakub Kohák (znáte z Okresního přeboru), úplně nad plán. Ale proč ne, já jsem pro každou špatnost.

Přidat komentář

Váš komentář
Jméno