Tak jsme včera v T-Mobilu hrdě spustili novou kampaň, pro mě jako bažanta teprve druhou. A musím to zaklepat, podle super komentářů na Facebooku to vypadá, že se líbí. Takže po slonech znovu spokojenost. A na Vánoce chystáme teprve nějakou bláznivinu! Jo, práce mě baví. Mám rád oba operátory, pro které jsem dělal a dělám, a docela si užívám toho, že můžu poznávat ten náš byznys tak nějak ze všech stran.
Sloni byli moje prvnička. A museli jsme jich fandům rozeslat mraky.
Tady je záznam pro pamětníky – jak se sloni natáčeli. I tohle video omrklo za měsíc na YouTube nějakých 22 tisíc lidí, což je na „Making of“ docela síla. Vlastně je to víc, než měla předchozí reklama Člověče sama o sobě. ;-)
Hezký, Martine. Jen přemýšlím, co stojí za tvoji slabostí pro zvířátka v reklamách (ovečeky, sloni, … :-)
Slibuju, že když to zajde za přípustnou mez, tak se s tím budu léčit… :-)