Pro pořádek sem ještě hážu starší zprávy. V březnu jsem si při návštěvě Prahy vyzvedl 3 nové Louskáčky do sbírky a taky jeden Zlatý ohníček za osobní přínos české reklamě.
Louskáčky jsme dostali v těchto jakostech:
– Nejlepší TV reklama: bronz za Zadara.
– Nejlepší kampaň: bronz za Zadara.
– Nejlepší microsite: stříbro za Zadara.
Nic moc tedy. Přál jsem nějaké super vítězství Kooperativě, která podle mě dělá nejlepší venkovní reklamu v zemi. Ale houby. To je holt problém těch porot, u nichž je dorozumívacím jazykem svahilština.
Ale za ten tucet Louskáčků jsem rád a Ohníčku si taky vážím. Dávám ho teď dětem na hraní místo sirek.
Gratulace za Zadara.
Faktem je, ze Kooperativa ma taky povedene – D1: Je lepsi mit na konci jizdy na obliceji usmev nezli airbag; na strakonicke: Uz jste jednou nohou v Praze, druhou dejte na brzdu.